2015. jún 03.

Budaőrsi Búcsú.

írta: golya1
Budaőrsi Búcsú.

Volt a mai napban sok megbeszélés, találkozás Andrew barátommal a krikett klubban, finom ebéd Zsuzsival, és egy szuper beszélgetés, szomorú hirek egy nagyon jó barát Édesapjáról, aki elment tőlünk oda, ahová mind el fogunk egyszer menni, és persze csak nekünk szomorú, akik itt maradtunk... De valahogy a mai nap olyan NORMÁLIS volt. Semmi nagyobb hézag, semmi komolyabb idegeskedés - olyan, mint amilyen egy hétköznap lehetne...

Persze ha jobban belegondolok - az útlevelem most egy pár napig a kinai hatóságok kezében van, és holnap reggel 7 kor egy megbeszélésen okosakat kell mondanom - de nyilván ezt is majd megoldjuk valahogy... Node a mai estére azt találtam ki, hogy komment nélkül, rábökök egy napra az elmúlt 4 évből, és akármelyik legyen is az, a fotókat megosztom! Véletlenül pont a budaőrsi nagyon nagyon jól sikerült búcsúebéd képei jöttek elő - igy ha valaki onnan olvassa ezt, kérem terjessze, mert ugye, ezeket a képeket eddig csak én láttam - és igy utólag is - nagyon nagyon köszönöm!!! Természetesen a végére még egy kis Áldás utca is került - hiszen ezek szerint az aznap estét ott töltöttem... Mint mindig, mikor az elmúlt pár évben (jaj de furán hangzik..) Budapesten jártam...

hongkong_503.jpg

Munkaidőben csak vizet ittunk TERMÉSZETESEN... Kedvenc volt vezetőm itt éppen egy történet közepén...

hongkong_502.jpg

Igy kuncogni a Főnök mellett - hát nem szép dolog...

hongkong_501.jpg

Na jó, aki úgyis mindig mosolyog annak megbocsájtva...hongkong_499.jpg

Az asztal másik vége sem maradhat ki a szórásból - Vercsi, te is ott vagy, én látlak!!!hongkong_504.jpg

És az utolsó random kép - Tündével, Ferkóval, és a festménnyel, amit épp a Művésznő elemez...

Szólj hozzá