2016. ápr 24.

Lovi VIP Ikszperiensz

írta: golya1
Lovi VIP Ikszperiensz

Nekem a lóversenyekről mindig a Familia Kft Nagypapája jut eszembe. Aki mindig veszit. Nos, ez a lovi nem az a lovi. Azaz mégis. Egy kicsit. Bár itt olimpiát is rendeztek - amit még ugye Budapesten nem bár ami késik...! 2008ban a pekingi olimpia egyetlen igazán messze kihelyezett versenyszáma a lóverseny volt, mellyet épp itt, a shatin i lovin tartottak. Az ok: senki nem vállalta be, hogy a méregdrága versenylovát Kinába szállitsa. Hongkong viszont nemzetközileg ismert és elismert a lóversenyszakmában. És még a Kina - Hongkong barátságnak is jót tett e gesztus. Win win.

lovi_3.jpg

Nos, azt hiszem, mi nem átlagos módon loviztunk - persze fogadtunk, és nyertünk, meg persze vesztettünk is - de mi eközben még ebédet is kaptunk, sőt, még a padock - ba is bemehettünk... Nyilván, ha esetleg teszem azt egy Forma 1 es istállóba mehettem volna be, talán tudtam volna, kit kell nézni - igy csak képet tudok mutatni róla, hogy igen, ő itt a világ egyik legjobb lovasa - a neve Morreira. Azért tudom, mert sokszor fogadtam rá - és 2 alkalmat kivéve - nem hagyott cserben!lovi_15.jpg

Akik körülötte állnak - álltalában több joguk van itt lenni, mint nekünk volt - ők lótulajdonosok, és éppen arról érdeklődnek, mi lesz a taktikája a brazil - egyébként igen kicsiny, és vékony, mint minden lovas - úrnak. És nagyon izgulnak közben. Hiszen itt nagyon nagyon sok pénzről van szó. De azzal, hogy ez az ember ül a lovukon - minden esélyük megvan a győzelemre. A 12 futamból vagy 8 on indult, és abból 6 ot meg is nyert - a maradék kettőn sem ért el rossz helyezést... Ja, hogy mi hogy is kerültünk oda? Hát Daniel barátomon keresztül - akinek a kedves Felesége mindenkit ismer - lovi_11.jpg

igy nem csak ehettünk, és fogadhattunk, de még egy hongkonki szépségkirálynőt is testközelből láthattunk interjút adni! Mondjuk igy ismeretlenül a hölgy toronymagas volt, és ijesztő fejű, de láthatóan ez csak engem zavart...

lovi_13.jpg

Mint látszik - mi nem egészen eféle világba születtünk - kissé furcsa, mikor ott állsz középen, és fotózod azokat, akik téged néznek... lovi_12.jpg

Ez alapján a kép alapján elhinném, hogy van egy sok százezer dollárt érő lovunk, ami épp futott egy nyertes menetet... Jut eszembe, nyeremény. Állitólag azért oly népszerű e sport Hongkongban, mert egész komoly nyereményt szakithat - aki kisebb nagyobb tudományos alapon kiszámolja, melyik ló fog elsőnek befutni. Daniel barátom nagyon német - igy ő a statisztikákban, és a következetességben hisz, én egy idő után azt sem tudtam, hogy nyertem e, vagy vesztettem az elmúlt menetekben, mindig csak a következőre koncentráltam. Kriszti a napot nyereséggel végezte - én egy nagyon olcsó kinai ebéd árát veszitettem összesen - tehát majdnem nyertem! És persze nagyon jót szórakoztunk! 

lovi_2.jpg

Itt a tudományos alaposságot érdemes megfigyelni...

lovi_5.jpg

Azért nem rossz helyen voltunk, na.

lovi_16.jpg

Sok fénykép készült a padockban...

lovi_91.jpg

Az egyik különlegessége a helynek, hogy van füves, és murvás pálya is...

lovi_6.jpg

És ezt a futamot nem az 5ös nyerte a végén!!!

lovi_7.jpg

Itt bizony szakértők értekeznek...

lovi_18.jpg

Nagy élmény volt, remélem megyünk még!

Szólj hozzá