2015. ápr 19.

Fatima.

írta: golya1
Fatima.

Szép jóreggelt ébredező Budapest! Hongkongban a hétvége már alkonyához közeledik - azért ma este még vár rám egy kis körömpörkölt, egy óra teniszezés és egy hatalmas alvás - holnap ugyanis este 10 kor videokonferenciám lesz, erre nem ártana a lehetőségek szerint friss állapotban érkezni. Itt az idő azonban, hogy összegezzük ezt a hétvégét - ahová igazán minden befért! Talán kezdem a közepéről - tegnap este magával Bruce Leevel fotózkodtam - hi1.jpg

Egy jótanács: sose indulj el fényképezőgép nélkül - főleg, ha blogot irsz, és szeretnéd megosztani másokkal is, amit láttál! Én elkövettem ezt a hibát, igy csak mobil képeket tudok küldeni az este 8 órás fénybemutatóról - amiben a város összes felhőkarcolója szerepet kap, nagyon jó zenei aláfestéssel. hongkong_204_kopie.jpg

hongkong_205_kopie_2.jpg

Egyébiránt mind péntek, mind szombat este világmegváltó este volt - szombat éppen Ashish barátommal tettünk elméletben nagyon sokat életünk fejlesztéséért - egy koreai étteremben. Ez annyira koreai volt, hogy amit sörnek rendeltünk, kiderült, hogy vizezett vodka - és az ételrendelésnél szóltak, hogy amit kiválasztottunk, inkább nem ajánlják, mert az nyers hal, és a külföldiek nem nagyon kedvelik...

hongkong_206_kopie_kopie.jpghk207.jpg

Egyébként minden nagyon nagyon finom volt - amit meg is érdemeltünk, mert az étterem kiválasztása komoly alapossággal történt - vagy egy órát fel alá mászkáltunk, mire megtaláltuk a megfelelőt. Ez ám tényleg nem könnyű folyamat - mert itt nem csak a földszinten, de az emeleteken is vannak éttermek - azok általában jóval olcsóbbak, és nem akartunk pizzát, vagy burgert enni... Szuper este volt! Mint ahogy a péntek is, amit először a Wolf család társaságában, kis borocskával töltöttem egy fondue helyen... Ilyen finom fonduet még soha nem ettem, egy francia ürge a hely tulajdonosa... Majd átmentem kedvenc krikettklubbomba, ahol ujabb 60 év körüli klubtagokat ismertem meg, és nagyon jót beszélgettem velük hajnalig... Természetesen az ő borukat fogyasztva, de megnyugtattak, hogy kimerithetetlen készleteik vannak... Nagyon érdekes emberek, és az egyiknek ingatlanos cége van, remélem segit majd a lakáskeresésben. 

A szombat egyébként nem volt tul aktiv, bár azért misére elmentem - ott is jót beszélgettünk, természetesen németül (persze csak mise után...).hongkong_193_kopie.jpg

E ház mellett van a kápolna.

A mai túra utvonalával én voltam megbizva, és aki ismer, tudja, mindig törekszem a könnyű túrák megtalálására. Végülis csak egy olyan 60 percet kellett szinte toronyiránt felfelé mennünk... De a látványért megérte!!! Sajnos nem volt túl jó fotó idő, igy a tengerről most nincs kép, csak egy:

hongkong_200_kopie.jpg

de az alábbi képen jól látszik, milyen fárasztó is volt a túra...

hongkong_196_kopie.jpg

Főleg 96% os páratartalomban. Artúr Ur láthatóan élvezte, főleg, hogy hintázhatott is! 

hongkong_195_kopie.jpg

hongkong_194.jpg

hongkong_208.jpg

Azért egy kép mégiscsak lett az útról is - ez itt Mui Wo, szemben a kompállomás, ahová érkeztünk, és mögöttünk, a hegy túloldalán Discovery Bay, ahol csak golfkocsival lehet közlekedni - ez volt a végállomásunk...

Közben meglátogattunk egy trapista szerzetesházat is - 

hongkong_197_kopie.jpg

ahol egy fatimai Szűzanya szobor is ki volt állitva. 

hongkong_203_kopie.jpg

Ez azért nagyon érdekes, mert tegnap pont egy olyan filmet néztem, ahol Fatimába mentek zarándokolni, ma pedig reggel emiatt utánaolvastam a neten - és elmeséltem Gáboréknak. Pár órával később, Hongkong egyik szigetén szembejön egy Fatima szobor...

Ezzel az autóval azt hiszem már nem mennek messze! 

hongkong_199_kopie.jpg

Azt sem értem, vajon hogy került ide - pont ide, mert nincs olyan széles út, ahol idehozhatták volna...

Rövid beszámolóm végén még 2 állatot szeretnék bemutatni - az egyik a gyik, aki nagyon próbált beilleszkedni a tájba, és nem mozogni, igy le lehetett fotózni - a másik egy kissé urbánusabb egér. 

hongkong_201_kopie.jpg

hongkong_202_kopie.jpg

Nos, mára ennyi, nagyon szép vasárnapot!

Szólj hozzá