2016. nov 24.

Jetlegelt

írta: golya1
Jetlegelt

Szépjóreggelt minden kedves olvasónak, helyi idő szerinte 4.34 perc van, de a testem ugy érzi, még csak este 21.34. A csütörtök kimaradt - szerda este helyi idő szerint 23.30 kor felszálltam Párizsban és helyi idő szerint csütörtök 18.30 kor - már sötétben - leszálltam Hongkongban. Közben végig csukva volt a repülőgép ablaka - igy egy teljes nap kimaradt a világ fényeiből... Ha jól tudom, most helyi idő szerint péntek reggel van - és már csak pár óra és repülünk Shanghaiba. 

A mai blogban nagyon sok kép lesz - ám a legtöbb minősége vetekszik egy kinai szelfiboton tartott 11 éves Nokia telefon által sötétben készitett felvétel minőségével... Node épp ezért kezdjük a jobbakkal!

1_1.jpgIgen kérem ez a kép álványról készült - azelőtt a nap előtt, hogy Krisztit egyedül hagytam volna egy hétre...

1_112.jpg

Ki tudja miért, Ő inkább örömében, én inkább bánatomban ittam a sört (szeretném mindenkinek jelezni, NEM a Heineken az enyém!!!) 

Természetesen nem irom le percről percre az utazást - mert unalmában mindenki a felénél abbahagyja a képek nézegetését - hanem csak és kizárólag a LÉNYEGES eseményekre szabadkozom: NEM ejtek szót a munkáról, amit ott végeztem, a stresszről és fáradtságról - a hajnali 5 órás meetingekről. Itt kérem csak lúzerségeim (kindle tipusú könyvolvasóm másodszori elvesztése) illetve találkozásaim kerülnek emlitésre. No meg a bizniszklász!!!

A történet úgy kezdődött, hogy sok csomag mellett is úgy gondoltam: én tudok egyszerre egy bőröndöt, egy hátizsákot, egy útlevelet, 2 mobiltelefont ÉS egy könyvet kezelni. Tévedtem. a kindlet elhagytam. Idén másodszor. Na ilyen hülyékből él az Amazon... De ha láttátok volna ezt a taxist, ti is féltetek volna, és benn hagytátok volna az autóban még az ÚTLEVELETEKET IS (főleg ha fekete a tokja, ami ugye a fekete bőrülésen...)!!!

1_2.jpgÉn csak azért dúdoltam, hogy felébredjen, mikor úgy tünt amúgy is vágott szeme végleg lecsukódik alvásra. A kanyarokban illetve az autópálya belső sávjában néha már-már megálltunk - egyedül felhördüléseim, és a tény, hogy hátulról erősen dudáltak vitt minket előre. 

Node essen szó arról, hová is mentem. Első sorban Rolleba - az INFINITI európai központjába - ami Genf és Lausanne között van. De jártam Franciaországban (Divonne ez 20 km Rolletól, és egy barátom/munkatársam látogattam meg) illetve Frankfurtban - igy kérem életemben először vezettem INFINITI QX30 ast...

nov13_1_11_1.jpgauto1.jpgHogy ezt Németországban tehettem - mindenki által ismert okokból külön élmény volt! A teljesség igénye nélkül - álljon itt egy pár kép régi szép otthonunk vidékéről...

nov13_1_111.jpgDávid mindig nagyon szerette, ha fotózzák...

nov13_1_16_1.jpgCipriannak már volt ideje felkészülni a felvételre... Andrew mit sem változott... És a vinersnicli is még mindig nagyon finom ezen a helyen...

nov13_1_12_1.jpgVolt főnököm azt hiszem még egyszer sem jelent meg a blogon igy itt az idő - hogy János is felkerüljön a listára... Náluk igazi munkamegosztás van mikor vásárlásra kerül a sor: a hölgyek beveszik a boltokat, és kapnak kellő időt, hogy kiélvezzék eme tevékenységet - nélküle. Igy tudtunk vele egy jót beszélgetni egy bratwurst felett...

nov13_1_19_11111.jpgJártunk olyan helyeken is, ami talán ismerős a szemfüles olvasó számára... Merthogy az ablak, amire Andrew néz az az ablak, ahol 4 évet éltem...

nov13_1_18_1.jpgA Gyula utcában.... Nade elég a szentimentalizmusból!

nov13_1_17_1.jpgAndrew időközben Édesapa lett...

nov13_1_14_1.jpg 

Norbi pedig mit sem változott!

nov13_1_21_1.jpg

Voltunk még Kovácséknál is vendégségben, ahol nagyon jól éreztük magunkat - de ott azért éreztem a határt, mégsem kaphatom csak úgy elő a kamerát, hogy bocs, a blognak készül... Nos Wolféknál (ez már Lausanne) már nincsenek ilyen tipusú problémáim...

nov13_1_22_1.jpg

Mint látható - Arthur Úr egy igazi angyal - at times ! A fondü nagyon finom volt! Ezen svájci utam során csak kétszer ettem e remek ételt - nem úgy, mint Szeptemberben, amikor minden második nap sikerült - igy kisebb sajtmérgezéssel tértem vissza "otthonunkba". 

Nade itt az idő, hogy rátérjek utolsó témánkra - a bizniszklássz. Először is - fontos megemlitenem, hogy bár elvileg SZABÁLY szerint nekem eleddig európai üzleti útra (10+ óra repülési idő) mindig ezzel a móddal kellett volna utaznom, most először történt ez igy ténylegesen. Igy mondanom sem kell, hogy lementem egy mintegy 5 éves gyermek szintjére, mikor az Airfrance A380asának felső szintjén utazhattam, és mindent amit csak lehetett kipróbáltam. Hogy értse a kedves olvasó mire gondolok - a business class jegy belépést jelent a reptéri lounge ba - igy jártam Hongkong/Párizs F terminal/Genf/Párizs E terminal loungeaiban, érkezésem reggelén olyan 6-7 Croissant ettem (HK-Párizs 2/ Lounge 2-3/Párizs-Genf 2). Készitettem magamnak tabascos gintonicot, és játszottam a repülőn a motoros, teljesen sikba ledönthető üléssel. Éjszaka kimentem többször a repülő ingyenminibárjába és annyit paradicsomlevet és vizet ittam, amennyi belémfért - természetesen hogy kompenzáljam a burgundi és a calvados hatását :). Nos, de itt az idő, hogy a képek beszéljenek...
1_5.jpgAz A380 ülése - a lábam oda megy be az előző ülés alá... A képernyő HATALMAS, és még paplant is adnak! 
1_7.jpgEz itt az előétel, a sajtok a főétel utánra vannak, és a desszert is - nos - odafelé még nem értettem a rendszert úgyhogy természetesen az itt látható dolgok mindegyikét módszeresen kivégeztem - e folyamat egy perccel azelőtt fejeződött be, hogy megérkeztek a pincérek a steak el...1_8.jpg
Ja - természetesen teritőt is kaptam és anyagból volt a szalvéta is...
1_9.jpgA reggeli sem rossz - de az a Párizs-Genf járaton még jobb volt...
1_11.jpg
Amugy az Air France kisgépein már csak annyi jelzi a business classt, hogy középre nem ültettek embereket...
7.jpgA menüt majdnem kifelejtettem...
6.jpgIgy néz ki belülről az A380 business class. Párizsban külön mozgólépcsőt épitettek, hogy a felső szintre felmehessen az ember....
nov13_1_27_1.jpgIgy ezen a gépen elől az első osztály utasai, középen a turista és premium economy, hátul pedig a business class illetve egy pár sor turista utas éri el a fedélzetet.
1_6.jpgHongkongi lounge két telefonkonferencia között...
1_12.jpgPárizsi reggelim...
auto2.jpgCsak hogy a nagyérdemű tudja, mi az az INFINITI Q60 álljon itt egy kép róla - ezt az autót épp most vezetjük be, ha van érdeklődő vásárlás iránt, szóljatok nyugodtan :) 
nov13_1_25_1.jpgBefejezésül a tegnap esti utolsó gépek listája Párizsból - a szó szoros értelmében a szélrózsa minden irányába...
Illetve egy fotó a reptér szép vasbeton faláról...
nov13_1_23_1.jpgNa és akkor ne maradjon ki a gyönyörű genfi tó környékének látképe leszállás közben...
1_3.jpg

 

Az utolsó kép a Korean Air gépét mutatja - velük jövő héten utazunk...

nov13_1_24_1.jpg

Szólj hozzá