2015. nov 08.

November 30 fokban

írta: golya1
November 30 fokban

Kérem szépen közhirré tétetik beindult a jóidő! Azaz gyönyörű nyári napok vannak és a sok hüle ázsiai nem érti, hogy még ilyenkor is szabad ám strandolni!!!

hkuse_95.jpg

Na jó, más. Egy új nemzeti park felfedezésén vagyunk túl - egy kissé messze van - metró - metró - kis zöld nagyon vacok és ehhez képest nagyon gyorsan haladó busz kombóval lehet megközeliteni a helyet (clearwater bay) de itt van az egyik legszebb strand ahol eddig jártunk...

hkuse_96.jpg

hkuse_93.jpghkuse_94.jpg

Más. Wolf családdal töltött különböző programjaink következnek, történelmi sorrendben: Ebéd (amikor egyikünk sem ér igazán rá, de úgy teszünk, mintha nagyon lazák lennénk, és simán belefér a napunkba egy órás közös ebéd); hétévégi kirándulás - Artúrral súlyosbitva (aki nagyon nagyon szeret kirándulni, és ezen a túrán én terveztem az útvonalat = nagyon sokat mentünk felfelé, pedig azt igértem, nem igy lesz, azt is mondtam, rövid túra lesz - hát a 3 óra megállás nélkül rövid, vagy nem ?! - szerencsére a résztvevők már tudják, mire számitsanak... ) és a végére egy laza szombat esti gintonikéria látogatás utáni buszravárás...

hkuse_101.jpghkuse_100.jpghkuse_89.jpghkuse_90.jpghkuse_91.jpg

Meg szeretnék emlékezni a HETI rendszerességgel végrehajtott kosárlabdákról is!!! Elképesztő, de itt úgy tartják, nem vagyok teljesen tehetségtelen e sporthoz - sokat segit, hogy én vagyok a legmagasabb, és energiám, hát az még mindig minden mennyiségben rendelkezésre áll... Kriszti is része a csapatnak, és mondhatom, ő a legjobb irányitó!!!

hkuse_103.jpghkuse_104.jpghkuse_87.jpg

A pályafoglalást általában én intézem - ez úgy zajlik, hogy péntek reggel felkelek 6 kor, és 6.15 kor a mellettünk lévő sportpályán beállok a sorba, hogy a 7 kor nyitó ablaknál következő vasárnapra még tudjak foglalni pályát... Igy olyan 6dik vagyok a sorban, és már kissé lokálpatriótának érzem magam miatta - sok kis kinai, én, mögöttem sok kinai... 7 órakor ablak nyilik, bácsi beveszi az igényeket (az első 5-6 ot, az enyimet még beszokta, ennyit ér az európai pofa...) (egyébként van nálam egy kinaiul irt papir, ahol fel van sorolva a 3 pálya, amit leginkább preferálnék) és akkor irgalmatlan gépelésbe kezd, hogy mindenkinek be tudja foglalni a kivánsága szerinti sportot, hiszen másik kb 15 intézményben ül egy ugyanilyen bácsi, és teszi ugyanezt a foglalást - sok másik kinainak... Biztos nehéz volt ezt most követni - egy a lényeg - itt légkondis sportlétesitményből nincs hiány!!!

Mára búcsúzunk - e képpel:

hkuse_92.jpg

Szólj hozzá