2015. okt 18.

Ubul Island - Manjanggul Lava Cube - Swimming in the Ocean

írta: Lamantin2

South Korea - Jeju-do - Part 3.

Kb. 2 hét kellett ahhoz, hogy újra összeszedjem darabjaimat és leüljek blogot írni azok után, hogy elszállt, amit írtam. Pfujj technológia, ilyen akkor még nem történt velem, amikor a lakattal védett naplóba vetettem papírra az eseményeket. Így most 2 db merci csoki (egy nugátos és egy kávés, a kedvenceim) és egy kávé mellett garantált a lelkesedés...Ma is 27 fok van, bár a nap nem süt, felhős és párás a levegő. Hétvégén nagyon meleg volt, így örülök, hogy ma nem kell a légkondit használni.

Jeju szigetéről azóta is sokat mesélünk mindenkinek. Hiszen Vietnám után itt volt a következő ázsiai élményünk. Alapvetően tényleg gyönyörű hely, ha valaki szeret sokat kirándulni, strandolni és kevésbé érdekli a koreai konyha akkor tökéletes hely a nyaralásra.

Mi a harmadik napon is a fentebb említett tevékenységeket folytattuk, kirándultunk, bicikliztünk, fürödtünk az óceánban és szörnyű kajákat ettünk.

A nap végén, miután egész délután sütött a nap, kihagyhatatlan volt a fürdés a Gimnyeong Seonsegi Beachen. A hullámok olyan nagyok és szuperek voltak mint a filmekeben, a homok selymesen simogatta a lábunkat, a nap pedig ezerrel sütött. Itt is volt öltöző, szekrényekkel, ahol ott lehetett hagyni a ruháinkat. Nagyon szuper volt!

Mielőtt a nap fénypontjához jutottunk volna, ellátohattunk Udo szigetére. Udohoz nagyon egyszerűen a Seongsan kikötőből lehet eljutni komppal. A komp minden órában megy, az út kb. 20 perc volt.

A sziget kerülete kb. 16 km, így körbe lehet sétálni, motorozni stb. Mi is természetesen motorozni szerettünk volna, de kerek perec megmondták nekünk a motor bérlő üzletben, hogy külföldivel ők most nem bajlódnak, akár van nemzetközi jogsink akár nincs, csak biciklit kaphatunk. Nos, érdekes az ázsiai kultúra, itt akkora a kereslet, hogy senkit nem érdekel ha elveszít egy vásárlót, mert jön a helyére másik 10 egy percen belül. Tehát, maradtunk a biciklizésnél.

Az ebédünk ismét fergeteges volt, hiszen biciklizés közben nincs szükségünk energiára, bőven beérjük egy moszattállal.

Délelőtt, eső programként megnéztük a Manjanggul barlangot, amit lávafolyások alakítottak ki. Nagyon érdekes volt az 1 km hosszú lávabarlang.

Este találtunk egy olasz éttermet, ahol gondoltuk, hogy eszünk egy jó pizzát és spagetti alle vongolet. A spagetti finom volt, viszont a pizza, édes tésztából készült és sajttal volt töltve, juk...Ázsiában figyelni kell arra, hogy a tésztát, normális, sour dough-ból készítik-e a pizzához. Általában ki van írva, hogy édes vagy sima. Az édes, szörnyű!